הרחקת יונים
מפאנלים סולאריים

סרטון הסבר

הפתרון להרחקת יונים מפאנלים סולאריים

מערכות סולאריות לייצור חשמל המתוקנות על גגות רעפים יוצרות מסתור מעולה עבור היונים, הפאנלים המותקנים בדרך כלל על קונסטרוקציות ברזל המותירות מרווח של כ 15-20 ס"מ בין הפאנל לרעפים הנותן ליונים הגנה מפני טורפים שונים וממזג האוויר. הן מתמקמות ובונות את קינן מתחת לפאנלים. הן מביאות איתן רעש, לשלשת, סירחון, כינים ומחלות, דבר שיגרום לבעלי הבית לסבל רב! לשלשלת יונים תגיע לכל מקום בחצר ותסתום את המרזבים. מכיוון שיונים מעדיפות לחיות בלהקות, הן מאותתות אחת לשנייה ותוך זמן קצר כמות היונים רק תגדל. לולא טיפול מקצועי בבעיה המצב יכול להידרדר לכדי מצב בו מתגוררות על הגג הבית מאות יונים !

הדרך הנכונה ביותר לטיפול בבעיה מסוג זה היא על ידי סגירה הרמטית של המרווח הנותר בין הפאנלים לבין הגג ומניעת כניסה של היונים לאזור זה. כל שיטה אחרת של טיפול לא תצליח ותגרום לבעל הבית לבזבוז של כספו, מאמץ מיותר ועוגמת נפש. גם פתרון זה יש לבצע בצורה מקצועית ביותר, לוודא כי מקבלים אחריות על העבודה ועם החומרים באיכות הגבוה ביותר. 

חשוב מאוד לשים לב לאיכות החומרים, יש להשתמש רק בדוקרני גדר ישרים הניתנים לכיוון בצורת האות H או ברשת ייעודית העשויה מתכת ומצופה פלסטיק נגד החלדה המגיעה בגלילים בגובה 20 ס"מ ולה קליפסים ייעודיים. רק חומרים אלו יאפשרו סגירה הרמטית גם כשהגג משופע ומשתנה בגובהו למשך שנים רבות.

עבודה שאינה מקצועית דיה ושימוש בחומרים לא מתאימים יגרמו לפתרון להיות זמני בלבד, וברגע שתיפרץ הסגירה- היונים יחזרו.

היתרונות של מערכות להרחקת יונים מפאנלים סולאריים

עמידות לאורך שנים גם בלי תחזוקה שוטפת

מגיעות עם אחריות לחמש שנים

מתאימות במיוחד לתנאי המזג האוויר הישראלים: שמש חזקה לאורך חודשים ארוכים, גשמים ורוחות

מרחיקות ציפורים לתמיד בלי לפגוע - לא בציפורים, לא בבני האדם ולא בסביבה

מתוכננות ומותקנות במהירות, במקצועיות ובהתאמה מדויקת לכל בית וצורך

בלעדיות וחדשניות, ביבוא אישי

דילוג לתוכן