הרחקת עטלפים – כל מה שאתם צריכים לדעת!

שתפו

בשנים האחרונות, אנחנו פוגשים בהם יותר ויותר, כשהם פולשים אל הישובים והערים ויוצאים, עם רדת החשיכה, לתור אחר מזון. לרוע המזל, דווקא פירותיהם של אותם העצים המקשטים את רחובות הערים והכבישים הפנימיים בישובים (כדוגמת עצי הפיקוס, האזדרכת והשקמה) הם החביבים עליהם ביותר, ואת התוצאות הלא-אסתטיות של "חיבה" זו, מותירים עטלפי הפירות בכל מקום – על המכוניות, על הפרגולות, על כבישי הגישה ועל קירות הבתים.

כך שבמקרה כזה, למרות כל האהבה לטבע והכבוד שאנחנו רוכשים לעטלפים כחלק ממנו, הרחקת עטלפים מהבית או הרחקת עטלפים מהגינה תהיה הצעד הנכון.

שיטות להרחקת עטלפים

השיטה הישנה, הלא חוקית והאכזרית ביותר, תהיה הרעלה. נציין כי בנוסף לאי חוקיות השיטה (עטלפי פירות הינם חיה מוגנת על פי החוק), שימוש ברעל עלול לא רק לסכן ילדים וחיות מחמד שבאים איתו במגע, אלא אף להפר מאזן אקולוגי עדין ולדרוש מכם התמודדות עם בעיות אחרות (למשל, כיצד להיפטר מהגופות מבלי לזהם מי תהום ומבלי שאף יצור אחר ייחשף לרעל). כך שהרעלה – אינה אופציה, משום בחינה הגיונית.

הרחקת עטלפים אלקטרונית – ככלל, ניתן לומר, כי, כיום, מערכת להרחקת עטלפים נחשבת לפתרון הטוב ביותר לבעיית העטלפים. מובן כי מכשיר להרחקת עטלפים מסוג אחד אינו זהה בתכונותיו לכל מכשיר נגד עטלפים אחר, אולם עקרונות הפעולה של המכשירים דומים למדי – הרחקת העטלפים באמצעים אולטרסוניים ובתדרים שהם מחוץ לטווח השמיעה האנושי.

השימוש במערכת האלקטרונית המבוססת על יחידות סונר מאפשרת לכם להרחיק את העטלפים מבלי לפגוע בהם, ומבלי שתצטרכו לראות אותם או לגעת בהם, חיים או מתים!

לתכנון והתקנת מערכת הרחקת העטלפים המתאימה ב ד י ו ק לצרכיכם,

פנו כבר היום לסקייהוק – מערכות להרחקת עטלפים ויונים

סקייהוק פועלת לפי עקרונות של אמינות, אחריות ושירותיות חסרות פשרות. אנחנו מפתחים את המערכות בעצמנו ומתאימים אותן לתנאי מזג האוויר הייחודיים של ישראל. זה מאפשר לנו לא רק להקפיד על איכות החומרים וההרכבה, אלא גם לייצר מערכות עמידות במיוחד שפועלות באפקטיביות מרבית לאורך זמן.

דילוג לתוכן